Yavrukedicik ona ileriki haftalarda dr karar veriyor. eğer bebek ters gelişse, çatı darsa illa ki sezeryan olacak. iki doğumunda avantaj ve dez avantajları var. bir kere sezeryan bir doğum şeklinden ziyade ameliyat demek karnınız yedi kat kesilip bebek ve eşi alınacak orası seneler sonra bile acıyor diyeni duydum ve sezeryan göbeği diyorlar normale göre karnınız eski haline daha geç dönecek ama vajinal bölümünüzde de genişleme olmayacak, deforme olmayacak. normal doğumu yaptığınız an rahatlıyorsunuz ben iki normal doğum yaptım evet sancı çekmek çok zor ama hemen ayağa kalkabiliyorsunuz.