İlk doğumumu 7 saatte suni sancı ile normal olarak yaptım 39+1de. Herşeyin doğalı normali tabiki ama bilinçli olmak ,hamilelikte full yatmamak ,doğum ile ilgili çok araştırma yapıp çok kitap okumak, normal doğumun tam bir kadın vücuduna uygun olan bir şey olduğuna anlamak kavramak, ilk doğum tecrübesizliğine acemiliğine kurban gitmemek, Özellikle de hamilelikte ikinci ve üçüncü trimestırda fiziksel olarak doğuma hazırlanmak olursa cok süper bi normal doğum gercekleşir. Hiçbir doğum kolay değildir normal doğum peşin ödeme sezeryan taksitle ödemedir. Yani şöyle söyleyebilirim ben normalde ondan çocuğun tam doğduğu an kadınlığın en Zirve duygusunu yaşadım. Hiçbir şeye benzetemiyorum o durumu suni sancıyla zor bir doğumdu çocuk iri bebekti 4 kilo üzeri doğdu bunları başarmanın mükemmel hissi hiçbir şey de yok bence. Sezeryan da öyle mükemmeldir doğum her halükarda bebeğine kavuşma ama onda hissetmiyorsun ya bir şey bunu canlı canlı yaşıyorsun sen yapıyorsun beceriyorsun Çok güzel bir duygu Bence her kadının sağlığında Bir sıkıntısı yoksa bunu yaşamasını isterim. Sağlıklı bir sıkıntı yoksa anne hazırsa Normalde ona ve bilerek isteyerek sezeryana alınıyorsa bu doğuma müdahaledir bebeği strese sokar bebeğin bilinçaltında Her zaman kalır bence. Sunide öyle…. bir sıkıntı yoksa her şey normal ilerlemeli doğuma müdahale iyi değil. Şimdiki aklım olsa doğuma daha güzel hazırlanırdım Belki kesisiz daha kolay bir doğum yapardım gercekleştirirdim cok büyük ihtimal.