Yavrukedicik yönlendirmek istemem tabi sen karar ver ama sezaryen kalp ben ❤️ güle oynaya doğuma girdim güle oynaya çıktım. kızımı sağlıkla kucağıma aldım çok şükür. normal doğum benim harcim değil, yapabilene helal olsun. gerçi ben kendi kararımla sezaryen seçmedim, kızım iri bebek olduğu için ve suyum çok olduğu için doktorum sezaryen kararını verdi ama Allah gönlüme göre verdi diyelim 😄