Hastaneye gidince emzirmek istediğini söyle.once emzir sonrada sağıp sütünü bırak onlar versinler.bol bol emerek,beslenerek iyileşecek.oglumun da üçüncü günde değerleri bundan daha kötü çıkmıştı.uc gün boyunca ağlamıştı hatta ateşi 39 buçuk derece götürdük hastaneye.enfeksiyonu sarılığı çok yüksek çıktı.sekiz gün kuvozde yattı.sabah ve akşam emzirmeye gidiyodum ve süt sagip bırakıyordum.orda da zaten günlük değerlerine ,kilosuna bakiyolar.gun geçtikçe sarılığı ve enfeksiyonu düştü.zaten en az bir hafta kalması gerekiyor antibiyotik verildiği için.uzulme ve stres yapma.emzirdikce sagdikca sütunde artacaktir. Emzirmekten vazgecme.ordaki hemşirelerden yardım al emzirirken.iki göğsünü de orda emzir. Çok geçmiş olsun.