birmeleginannesi45 Kızlar merhaba.. buraya ilk postum bu şekilde olsun istemezdim ama malesef şuan çok kötüyüm 😔 bebeğim 3 günlükken idrarinda kan gibi akıntıyla hastaneye gittik enfeksiyon dediler yatırdılar antibiyotik tedavisine başlandı bugün e nabzina girebildim ilk kan sonuçlarına bakmak için sonuçları aşağıdaki gibi 😔😔 çok korktum kimisi düşük kimisi yüksek çok uçuk değil ama çok korktum kalıcı hasar bırakır mı bebeğimde gecer mi canı acır mı cok korkmalı mıyım anlayan yaşayan bakabilir mi kızlar nasıl sonuçlar 😭😭
isufumveben birmeleginannesi45 allah sifa versin inşallah cabucak atlatır 🙏 ama yenidoganlarin acı esikleri yüksek oluyor oglumdan 4 gunlukken sarılık kontrolu icin kan alındığında ağlamamıştı bile anlamiyor ne oldugunu icinizi ferah tutun tabi anneyiz mümkün olmuyor ama olduğu kadar
tazecikanne45 birmeleginannesi45 boool bol emzirme ve mama takviyesi şart. Gerekirse saat başı emzirin ve mama verin.
lina586_ birmeleginannesi45 çok geçmiş olsun canım benim kızımda da 5 günlükken kan alındığında sonuçlar çok anormal çıkmıştı ama sarılık tan dolayı olabiliyor Muş doktorumuz öyle söyledi bende çok korkup ağlamıştım adaklar adamıştım ama çok şükür düzenli beslenmeyle atlattık bol bol emzirme ve mama takviyesiyle sen de öyle yap canım kurban olurum Rabbim kimseyi bebeğiyle çocuğuyla sınamasın Rabbim kolaylık versin tez günde iyileşir inşallah çok geçmiş olsun su an durumu nasıl bebişin
isufumveben Goktugmom_ mama takviyesi yapiyor musunuz mamadan kacinmayin doktora da sorun mutlaka yenidoganlar kimisi emmeyi bilmiyor bazen bizler tecrubesiz oldugumuz iicn doğru şekilde emziremiyoruz etrafin ne dedigini umursamadan şuan hedefiniz onu sık sık besleyerek sarılığını düşürmek
birmeleginannesi45 Goktugmom_ bilmiyorum ki ama son gün biraz huysuzdu rengi solgundu olabilir sutumde geliyodu ama yetmedi galiba😔
birmeleginannesi45 isufumveben yok sütüm geliyodu damla da olsa yeter demişti hemşireler ben yapmamıştım ama artık yaparım yeterki gelsin de😔
birmeleginannesi45 tazecikanne45 şuan hastanede bir hafta antibiyotik tedavisi gorucek gelince öyle yapicam😔 değerleri korkuttu geçer inşallah 😔
birmeleginannesi45 lina586_ sütümü sağıp götürüyorum orda da mama veriyolarmis herhalde zaten ast üre bunlar korkuttu beni crp de tabi inşallah düşer kalıcı bişey olmaz internette çok kötü şeyler yaziyo😭
birmeleginannesi45 lina586_ iki gündür hastanede canım Antibiyotik tedavisi görüyor bana gostermiyolar salı günü gorebilcrkmisiz 😔
Goktugmom_ birmeleginannesi45 maalesef yetmemiş yani aç kalmış mama veya sütünüzü artıracak şeyler yapın stres yapmayın
ppzeynep Goktugmom_ Sarılık her zaman açlıktan olmuyor. Sütüm fışkırıp taşarken oğlum kilo kaybetmeden kilo bile almışken sarılık oldu ve 4 ay sürdü. Üstelik 20′ydi sarılık değeri. Anne sütü sarılığı diye de bir şey var. Biz bir damla bile mama vermeden bol bol emzirerek devam ettik bu süreçte.
1prensesannesi1 birmeleginannesi45 sarılık sınırda enfeksiyon biraz yüksek. Geçmiş olsun. Bol bol besleyin sütünüz hem sarılığı alacak hem şifa olacak inşallah.
birmeleginannesi45 1prensesannesi1 diğerleri korkuttu beni ast üre diğerleri 😭😔 korktum internetteki yazılardan.. kalıcı bişey bırakır mı 😭
1prensesannesi1 birmeleginannesi45 yok bişey olmaz Allah ın izniyle enfeksiyon olduğu için diğer değerler öyledir merak etme. Benim kızımın sarılığı çok ağır geçti 3 gün hastanede yattık fototerapi gördü geçiyor merak etme. Sen bol bol besle yeter zaten ilaç veriyorlarmış
svncgldgn birmeleginannesi45 değerlerin böyle olma sebebi satılık ve enfeksiyon, enfeksiyon ve sarılık geçince bunalrda düxelecektir müsade ediliyorsa bol bol saat ya da acıkma beklemeden emzirin mama takviyesi verin ayrıca hızlı toparlar hem idrar yolu enfeksiyonu hem sarılık için sıvı alımı takviye gerekiyor
birmeleginannesi45 svncgldgn bana gostermiyolar bile bebeği salı Perşembe dediler 😭 ben sürekli süt sağıp götürüyorum orda da mama veriyolarmis yetmediginde 😭
anorganikanneeee birmeleginannesi45 kanda enfeksiyon var, sarılık ve karaciğer enzimlerine biraz yükseltmiş. Bir süre gözlem altında tutulabilir. Takviye olarak mamada verebilirsiniz.
birmeleginannesi45 anorganikanneeee geçer mi peki karacigerindeki sıkıntı kalıcı bişey olur mu😭 antibiyotige başlandı bugün ikinci gün 😭