birmeleginannesi45 canm oğlum her ilaç kullandığında bile karaciğer enzimi yukselirdi bı ara gttim 40 di.doltor geçirilen enfeksiyonlar vs.bile etkilemiş olabilir dedi sonra düzeldi .yani kalıcı hasar bırakmaz merak etme.cok çok yüksek dgl sınırın biraz üstünde okadar.cocuk aç kalmış belliki o yüzden de değerleri düşmüş enfeksiyon yükselmiş sana çocuğu verdikleriklerinde çocuğu hem emzir hem bir süre daga mama takviyesine devam et çocuğun kısa sürede toparlansin.ben. Sütüm olmasına rağmen çocuğum sariliktan uykudan gözünü acamiyordu dye hem emzirip hem ardına az mama veriyordum öyle öyle çocuğa kan can geldi.sizinkide şuan hastanede hem serumla sıvı kaybı düzelecek enzimleri düzelecek hemde sarılık seviyesi crp si düşecek.hersey normale donecektir .şuan siz kendi sütunuzu artırmaya çalışın yeterli.bol bol su içip dinlenin sutununuzun kalitesi için de vitamin ilaçlarınızı kullanın vs.bunlara dikkat edin düzelir hepsi canınızı sıkmayın