cigdem_goktug Pure baby almıştım denemek için doğum yapmadan önce, pişik yapmadı bizde ıslaklığı falan güzel , indirimde sllepy sarı pakete denk geldim ondan da aldım onu da beğendim pişik vs yapmadı
Fatmauslu metoliii Komili zeytinyağıli bebeb için olandan aldım ilk gunden bu yana yıkarım ıslak mendil. Mendil kabına koyarım
AnnesininKuzucuklari metoliii Molfix izotonik sulu yenidoğan ıslak mendil üni baby yenidoğan ıslak mendilide kullandım içinde az var diye bide baya pahalandilar Molfix izotonik suluyu denedim ve artık onu kullanirum
AnnesininKuzucuklari metoliii kesinlikle tavsiye ederim ne köpüğü var ne bişey kalinda baya tahriş falanda yapmıyor
tazeanne98 metoliii bi süre uni baby yeni doğan kullandık şimdide Sleepy yeni doğan kullanıyoruz ikisi de güzel bence uni baby hatta mendilleri kalın ve güzel
Esraesra08 metoliii sleepy kullanıyordum yeni doğan 1 yaşına kadar 500 lira yapmışlar baby me nin var miktar aynı fiyatı 200 lira 12 tane var kolinin içinde daha avantajlı ambalajı yapışkanlı ama olsun 300 lira fark var arada iyice arttırdılar
eflin0606 metoliii herkese önerim normal bir bebek ıslak mendili alıp sıcak suyla yıkayın saklama kabına koyun bir tane de hamazinc krem alın günde iki defa çok ince sürün hiç bir şekilde pişik olmuyor ıslak mendillere fazla fazla para vermenin bir anlamı yok hepsi de pişik yapıyor