metoliii Kızlar bebekleriniz için hangi ıslak mendil. Kullanıyorsunuz biz bu zamana kadar pamuk kullanmıştık ama yavaş yavaş ıslak mendile geçeyim diyorum önerileriniz neler
yemeniciler catcilek en iyisi bu . Bende çok ıslak mendil denedim ama açık ara molfixx izotonik sulu 🤌🏻🤌🏻🤌🏻
arya13 metoliii bende pamuk ve sleepy yenidoğan sarı olanından kullanıyorum memnunum ama her bebeğin cildi farklı hassasiyette olduğu için denemelisin mendilleri
Ezgi87 metoliii ben dışarda temizleme pamuğu ev ortamında da her bez değişiminde yıkıyorum hiç ıslak mendil kullanmadık 2 hafta sonra 1 yaş olucak çok şükür ıslak mendil tenine değmedi
sevimailesi Ezgi87 bizde 1 yaş bende aynı şekilde kesinlikle ıslak mendil kullanmadım pamuk kullandım veya direk yıkama yontemi
alin12_ metoliii prima kullanıyorum. Sleepy sarı olandan aldım çok kuru geldi. Dalin felaket ıslaktı. E bebegin kendi markasının kokusunu hıc begenmedim. Prima yeşil olandan kullanıyorum