birbebikannesi metoliii kızım 11 aylık hala pamuk kullanıyorum disar kullanabildigim yerde pamuk kullanamazsam ıslak mendile geçiş yapıyorum ya Molfix ya baby turco yada sleepy benim kullandiklarim bunlar
sevimailesi Ezgi87 bizde 1 yaş bende aynı şekilde kesinlikle ıslak mendil kullanmadım pamuk kullandım veya direk yıkama yontemi
Ezgi87 sevimailesi maşaallah Allah bağışlasın…böyle daha iyi oluyor hem suyuda sevmiş ve banyodan korkmamış oluyor
alexab metoliii normalde rossman %99 sulu olanı alıyordum yoksa e bebek yenidoğan sulu o da yoksa mecbur pampers aqua alıyorum.
churchill metoliii unibaby 06 ay mendili kullaniyorum 24lu koli almistim kokusu yok islakligi yerinde bi mendil 6 12 ay da aldim 6 aylik olunca ayni yoldan devam
tchrhcr03 metoliii baby turco yenidoğan denedim bildiğiniz kokuyor esans var içinde, Sleepy ecological kahverengi ambalajlı ve molfix yenidoğan mükemmel tavsiye ederim. Bu ara boşuna men dillerinden de kullanıyorum. İlk 6 ay pamuk ve su kullandım sadece.
yemeniciler catcilek en iyisi bu . Bende çok ıslak mendil denedim ama açık ara molfixx izotonik sulu 🤌🏻🤌🏻🤌🏻
SedaK1 Water wipes bebek ıslak mendillerini kullanıyorum. İçeriğinde %99,9 saf su ve %0,1 doğal meyve özleri bulunuyor.