Acemi-annee 97e evet, onu almıştım. Onun haricen bir şey diye düşündüm. Eğer eşe yatan dedikleri buysa ben çalışan anne olduğum için bana toplu yatmıştı zaten
Rengarenk52 97e tamam kimlik için zaten doğum belgeyle nüfus müdürlüğüne gidiyosun…ordan çıkınca sgk na gidip süt parası sosyal hizmetlere gidip doğum parası için basvurulur bu resmi yerlerde ise başvuru için doğum belgesi ve bebek kimliği gerekir
97e Rengarenk52 biz suan neyı tartısıyoruz anlamıyorum gercekten gereksız bısey bosver kalp kırmaya degmez
Acemi-annee Rengarenk52 toplu para benim hesabıma yattı, bide ptt den bana doğum parası yatmıştı. Eşle ilgili kısmı bilmiyorum sadece
97e Rengarenk52 bende anlamadıgım sankısüt dogum cok para verıyorlarmıs gbı dalga gecıyorlar 400tl ve bir kerelik gülüncek bısey su yabancılar kadar olamadık ya
Rengarenk52 97e yani yapacak bisey yok devlet bunun burası senelerdir ilk cocuk 300 ikinci 400 üç ve sonrasına 600 veriyorlar Bi süt parası güncelleniyor
97e Acemi-annee süt parası ayrı dıye blıorum esının maasınıza yatıor mesaj gelıyor esıme geldı mesaj ama dogum prası 400tl onu arkds soledi birkerelık zaten
97e Rengarenk52 bende 2 ciye dogum yaptım ben ugrasmadım ama hanı konuyu ben actım baslıgı ben actım ya hanı yazmasanız da olur mesela snırlenerek kızarak sevmem bole konusmayı dogru bılıyorsunuz dur ama uslup yanlıs
Rengarenk52 97e ben ne dedim de uslubum kötü oldu ben sana yol.gosteriyorum biseyler bilgilendirmeye çalışıyorum gelmiş ahkam kesiyorsun tabi bebeğin kimliği çıkacak kimliksiz mi kalacak diyosun konudan bağımsız sanki ben kimlik çıkarma dedim hayret bisey
97e Rengarenk52 ben de anlamamamısımfır yenı dogum yaptım ya olayı karıstırmıs olabılırım bosverın uzatmaya degmez
Acemi-annee Rengarenk52 baba adına yatan hiçbir şeyi hatırlamıyorum. Özel başvuru falan yapılıyorsa yapmamışız demek ki. E-devletten bakabiliyor muyum?
97e Rengarenk52 ben bu sekil konusmalarda uslup de tanımasamda kalp kırma dıye atlandırıyorım bosverelım konuyu uzatıp tartısmaya gıdılmesını sevmem dostlukdan yanayım sız haklısınız yada ben farkedermı bosverın
97e Rengarenk52 gercekten cok ayıp ya ben daha yenı bebek bezı 1 bumara 250 verdım ıslak mendıl 330 sıparıs verdım bunlar dalga gecer gbı pra bırde her ay olsa anlarım ama bşr kerelik
Rengarenk52 97e ben ters bisey demedim ki atarlanan sizsiniz ama lohusasiniz alttan alıyorum o yüzden ama yeni doğum yaptınız diye herkese de böyle yanasamazsiniz
Acemi-annee yagmurmg dimi çalışan anne olunca annenin kendisine yatıyor çünkü ben de eşe dair bir şey hatırlamıyorum.