Acemi-annee halk eğitimde ücretli öğretmendim, bazı aylar asgari üstü bazı aylar asgari tutarda aldıım. Hatta eğer son 1 senenin maaşları inceleniyorsa mayos haziran ayında yarım maaş almıştım temmuz ağustos eylül çalışmıyoruz zaten o sebepten biraz belki düşüktür bana yatan