2mele_k valla çok haklısınız. Benimle bir doğum yapan çok arkadaşım var. Hepsinini sütü ya 2-3 ay da gitti yetmedi ya da mama ile takviye devam ediyorlar. Bi kaç kere yanlarında emzirdim. Ay sonra resmen sütüm azaldı bi kesildi. Şimdi sütün nasıl diyene yetmiyor mama da veriyorum diyorum. 🤦🏼♀️