Tamamen hormonel bişey bence , benimde yaşında oğlum varken bir de süt kızım vardı inanın hiçbir şey yapmıyordum özel olarak ama 4 ay arası olan iki bebeğim vardı yani. Birini emziriyor diğerini sağıyordum ve bir sağımda 150 200 arası çıkıyordu. Bu kadar süt üretimi de benim psikolojimi bozmuştu açıkçası çünkü bir yerden sonra hiç istemedim ne emzirmek ne sağmak . Biri 18 biri 14 aylıkken bıraktım emzirmeyi. Oğlumun emme isteği bitmesine rağmen sütüm kesilmediği için mastit olup ilaç kullanarak kesmiştim sütümü ölüm gibi bişey oldu ama kimse ölmedi gerçekten