Melisaumy of çevreye bakma onlara kalsa en iri bebekte olsa aç aç aç bi doyuramadık yavrularımızı çok can sıkıcı bir durum inan hak veriyorum banada dedi kv sağ olsun ama gelişimi çok iyi gidiyor doktora danışıyorum kilosu iyi boyu iyi sağlığı yerinde daha ne ? Allaha şükür sağlık problemi yok allah korusun sağlık problemi olsaydı kilo konusu bile açılmazdı yani demek istediğim şükür etmek lazım tek problem kilosu olsun kaldı ki problem yok toplumda maalesef iri bebek sağlıklı bebek diye bir algı var inşallah kırılır bu düşünce 🫠