belus tazecikanne45 bu ben:( bu yüzden emzirmeyi sevemedim, 12.aydan sonra normale döndü. Bebeğim 18 aylık beni şimdiye kadar bunaltan bebekle ilgili tek durum fazla süt üretimi.
Gryffindor Ayy keşfette karşıma çıkıyor bir kaç kadın. Gece kalkıp pompayı çıkarıp cam kavanoza döküyorlar öyle bir süt üretmişler ki maşallah. Biz yapsak nazardan mememiz düşer 😃
cerenelif2024 Gryffindor mememiz düşer kısmına çok güldüm 😂 ama kesinlikle katılıyorum. Sütüm var bebek doyuyor bile diyemiyoruz nazardan gözden 😂😂😂
belus Gakkoyenge sizi çok iyi anlıyorum aynı şeyleri yaşamışız, bebeğim süt içerken sürekli öksürüyor içemiyordu tazyikten, sağıp sağıp döküyordum artık, mastit, kitlelerin acısı, keşke sütüm olmasa da mama versem diyordum ben de.
Gakkoyenge belus valla o kadar zor ki ilk mastit vakam doğumdan sonraki 3. Gün oldu bir titreme dişlerim birbirine deli gibi vuruyor komşumuz paramedik o geldi anında ambulans çağırdı eşim ayaklarımı tuttu bir ateş bastırdı ölücem sandım sezeryanlıyım sedyeden korktum evimiz 3. Kat nasıl gidicem çok ağrıyor diye diye indim sedyeden korktum bebeğim evde kaldı ağlaya ağlaya ambulansta gittim o kadar zor geldi ki ölücem sandım bebeğim annesiz kalıcak dedim çok kötü kriz geçirdim crp olmuş 120 normal değer 0-10 sonra kısır döngüye girdi sürekli tekrarladı mide bulantısıda cabası eşimin beti benzi attı beni öyle görünce annem desen nolduğunu anlamadı ağlıyor berbattı hala arada tutuyor titremeli kusmalı berbat
atllaas belus valla sen bensin sütüm azalsın diye bekliyorum . Çocuğumu mastit yüzünden emziremedim o kadar üzülüyorum ki ne zaman emzirmeye kalksam ertesi günü göğüs ağrısı ile uyanıyorum daha fazla süt üretimi oluyor sağıp besliyorum en yorgun su içmediğim zamanlarda 120ml süt geliyor sağım süresini azaltıp saatleri açmaya çalışıyorum daha bebeğim 3 aylık süreç nasıl ilerleyecek bakalım .
haletuncbilekk Bende öyleydim süper laktasyon sorunum vardi 2 poşet sağar buzluga atardım hatta baktım olmuyo artik sagip çiçek diplerine dökerdim sağım yapmayı kesince sorun çözüldü
Melisaumy annebirkadin sütün çokluğuyla pek alakası yok daha çok içeriği önemli benim sütüm de 25 cc 25 cc çıkar en fazla birinden 50 çıkmıştır ama kızım ayına göre çok çok önde sadece anne sütüyle hiç bir zaman sütünüzün azlığına çokluğuna takılmayın
annebirkadin Melisaumy Haklısınız aslında. Sütümü de yağlandırmam lazım az sütle daha çok doyabilir öyle. Hiç bilmiyorum artık ne yapacağımı sadece sürekli sağım yapıyorum. Emdiği zaman da doğru düzgün emmiyor
ikikereanne_ tazecikanne45 tek gogsumden 150 cc cikti ama sonuna kadar sagmadim rahatlayinca biraktim tas gibi olmustu sonuna kadar ikisinide sagsam 400 cikabilirdi ama anne icin cok zor heryer sut oluyor carsaf falan kalmiyor bebegim kusuyor . Hiperlaktasyon yani anlayacaginiz
Gakkoyenge Melisaumy alerji geçmişimiz dolasıyla bazı aylar kilo almada problem yaşadık 9.5 kilo 3100 doğumlu sizin
2mele_k cerenelif2024 ben benn oglum 4 aylik teyzemde dogum yapti sütü yetmiyormuş cocugu kuvezde kalmisti o surede bir iki kere sagip sut vermistim gecen ananem diyomus ki benim icin burda olsaydi ikisini de emzirirdi 🤦🤦 dedim tabi ben sağılmamış ineğim bazen cocuguma bile yetmeyecegini dusunup yipraniyorum birde oyle soylediklerinde ertesi gun cocuk durmazsa eyvahlar olsun nazar degdi sutum yetmedi demeye basliyorum😆
3kedili2bebekli tazecikanne45 hiç bir şey sadece bebeklerime odakliydim su iciyordum.bol bol üstelik diyetteydim bebeklerimin süt alerjisi vardı ama çok odakliydim sütümü hiç dusunmuyordum Allah vermiştir onların rızkını diyordum yani sütümün olmadığını olmayacağını yetmeyeceğini hiç dusunmuyordum
biriki Benim de her sağdığımda rahat 400 çıkıyordu ikizlerime çok bile geliyordu üstüne baya bi Stok yapmıştım yemeyle alakası olduğunu düşünmüyorum hiç bir zaman yememe dikkat eden bir insan olmadım 2 öğün yerim ama çok su içiyorum. Bence sütü olanın oluyor olmayanın olmuyor bünye meselesi diye düşünüyorum
Linamom1 annebirkadin üç saate bir 150 180 arası toplam sagiyorim dört aydır sadece sağarak besliyorum
Linamom1 annebirkadin evet ilk sağmaya başladığım da 60 ml falan çıkıyordu düzenli üç saate bir sağlarsan gittikçe çoğalır bebeğim büyüdükçe sütüm de artıyor 😂 ayına göre ml çıkıyor
zencizeytin tazecikanne45 benim saginca iki damla çıkıyor 😁 2630 Gr doğan oğlum 8600 Gr hiç mama vermedim 6 ayı dün bitti. Makineyle mi alakalı nedir anlamadım. Bir de süt yemeyle artmaz bol su diyorlar evet su miktarı artırıyor ama süt kalitesi denen bir şey var tabi ki yemeyle bu kalite artıyor. İncir hurma vs yiye yiye çok kilo aldım ben kilo aldığım ay bebeğim de 1 kilo alıyordu ayda. Süt alerjisi nedeniyle diyet yaptım günde 4 5 lt su içtim oğlumun en az kilo alımı benim diyet yapıp zayıfladığım aralık
aysedmr7 tazecikanne45 ilk bebeğimde ilk ay sürekli sağım yaptım artsın diye 60 ml zor gördüm 3 aylık olduğunda bile 70 ml geçmedi ama bebeğim doyuyor ve çok güzel kilo alıyordu . Bu bebeğimde 250 ml çıkıyor sağım yaptığım zaman ama çocuk az kilo alıyor . Belki 2. De alıştığı için böyledir diye kendimi avutuyorum o yüzden kesinlikle çıkan süte takılmayın bol bol emzirin doymayan bebek kendini belli ediyor