tazecikanne45 Instagram’da görüyorum tek memeden 250 ml süt sağıyorlar. Var mı bi sefer de yarım litre süt sağan. Ne yiyip ne içiyorsunuz
Kuzularinanasi tazecikanne45 500 abarti da 200 ml 240 sagdigimi biliyrm ben duzenli sagimla ve emzirmekle alakali.oyle yemeyle icmeyle cok ilgisi yok aslinda.sadece su.ne kadar uyarilirsa memeler.okadar sut uretilir siz bu emmeyi sagmayi duzenli araliklarla yaparsaniz gunden gune sagdiginiz miktar artar.
livanurvealpinannesi61 tazecikanne45 arkadaşımın 200 300 ml süt çıkıyor muş iki göğsünden ona rağmen bebeğine doymuyor diye mama vermişti 🤣 benim kızım da toplam 150 ml çıkıyordu. Oğlum da 60 80 ml arası. Ama bebek emince daha çok geliyor. Bol su içmek önemli.
annebirkadin Tam da bununla ilgili bir şey sormak için girmiştim. Bebeğim 4 aylık. Doğru düzgün emmiyor artık. 1 haftadır düzenli sağım yapıyorum. Bu sabah kalktım göğüslerim dolu sağdım toplam 120 cc çıktı. Daha önce hiçbir zaman 120 görmemiştim. Ama gün içinde 2-3 saatte bir sağdığımda fazla çıkmıyor 30-40 cc. Herkesin böyle mi. 3 saatte bir sağdığında dolu dolu 90-120 çıkaran var mı acaba
Bsrkp annebirkadin sağım *3 düşünün her zaman sağmakla emmek aynı değil bol bol emzirin çoğalır inşallah İnek kısmına gelince de 49 kiloyum inanın tek öğün besleniyorum kimi gün bol su için benimde 200 ml çıkıyor çok su tükettiğim için olduğunu düşünüyorum
Lolik annebirkadin aynı sizin gibi max dolulukla 120cc gördüm iki göğüs toplamında . Ama mamaya ihtiyaç duymadım çünkü bu sağımla çıkam süt miktarı herkeste farklılık gösteriyor az süt çıktı sütüm yok bebeğim doymuyor anlamına gelmiyor
Melisaumy annebirkadin sütün çokluğuyla pek alakası yok daha çok içeriği önemli benim sütüm de 25 cc 25 cc çıkar en fazla birinden 50 çıkmıştır ama kızım ayına göre çok çok önde sadece anne sütüyle hiç bir zaman sütünüzün azlığına çokluğuna takılmayın
annebirkadin Bsrkp 200 ml uzun süre emzirmeyip sağmadığınızda mı çıkıyor yoksa her 2-3 saatte bir sağımda mı çıkıyor
annebirkadin Lolik Benim bebeğim 3.ayından beri 5 dk emip ağlıyor tutup tutup bırakıyor ağlıyor. O yüzden şimdi bari anne sütü alsın hem de sütüm artsın diye 1 haftadır düzenli sağıyorum. Sabah ben uyurken eşim mama vermiş ben de emzirmeden sağdım 120 çıktı ama 3 saat sonra yine sağdım 30 çıktı
annekadin21 Lolik emzirdikten sonra mı sağım.yapiyorsunuz ? Ben sadece emziriyorum sağım.yapmiyorum azalıyor gbi hissediyorum sütüm ama ne yapmak lazm
lilosko Lolik vallahi sağımda maksimum 90 gördüm tek memede ama çocuğun kilosu üst sınırda diye takılmamaya karar verdim sağım meselesine 🤷♀️
Lolik annebirkadin aynı benimde öyleydi sen çıkan süte takılma. Bebeğin güzel kilo alıyorsa sıkıntı yoktur
Twinsmami Arkadaşlar benim bir göğsümden 90 çıkıyorsa birinden 60 çıkıyor en fazla neden böyledir nasıl arttırabilirim onu da ?
Lolik annekadin21 şuan emzirmiyorum ama bebeğimin ilk aylarında hem sütüm artsın hem gece emzirmek zor oluyordu sağdığımı veririm diye sağım yapıyordum ama sağdığım yetmiyordu😄 arada emzirken sağıyordum o zaman daha çok geliyordu ama o beni çok zorluyordu genelde 2-3 saat emzirmediğimde şişkinlik olduğunda sağıyordum
3kedili2bebekli tazecikanne45 500 değil ama 300-350 sagardim ilk aylarda şimdi nerdeee bir rahatsızlık geçirdim 30 ml zorla
3kedili2bebekli tazecikanne45 hiç bir şey sadece bebeklerime odakliydim su iciyordum.bol bol üstelik diyetteydim bebeklerimin süt alerjisi vardı ama çok odakliydim sütümü hiç dusunmuyordum Allah vermiştir onların rızkını diyordum yani sütümün olmadığını olmayacağını yetmeyeceğini hiç dusunmuyordum
Gakkoyenge Kızlar bebeğiniz doyuyorsa hiç kafanıza takmayın bende hiperlaktasyon vardı şu an bir tık daha azaldı 10 aylık olucak bebeğim hala bebeğimi emzirirken diğer göğsümden tazikli şekilde akıyor ama inanın bu güzel bir şey değil sürekli üstüm başım süt oluyor emzirmeyi biraz geciktireyim anında ateş basıyor göğsümde kitle oluyor ateş basıyor daha önce mastit geçirdim hemde defalarca emin olun bazı günler eşimle süt gitsede mama versek dedik o kadar berbat bir şey ki sütü az olan anneler bunu okuyunca kızabilir ama inanın yetmesi kadar iyi bir şey yok fazlası gerçekten zarar ben mesela memeyi nasıl bırakacağımı düşünüyorum sağım yapmıyorum yapsam çok daha fazla artıcak miktarı o yüzden bilmiyorum bebeğiniz sağlıklı olsun gerisi hiiiççç önemli değil ister mama ister anne sütü
belus Gakkoyenge sizi çok iyi anlıyorum aynı şeyleri yaşamışız, bebeğim süt içerken sürekli öksürüyor içemiyordu tazyikten, sağıp sağıp döküyordum artık, mastit, kitlelerin acısı, keşke sütüm olmasa da mama versem diyordum ben de.
karan0772 Gakkoyenge kızmak değil yanlış anlamayın ama sağımla bile 30 cc çıkmıyor benim ve şuan şu yazınızı okuyunca içim sızladı bebeğim süt olmadığı için meme reddi yaşıyor ve ben çok üzülüyorum şuan aramızdaki bağ kopacak diye o kadar çok üzülüyorum ki lütfen bana dua edin ve sütüm yeniden çoğalsın bebeğim geri dönsün memeye 🤲🏻