Ben sadece bir kez iki memeden 350 gördüm . O da sabahtan akşama kadar olan süre. Mahkeme vardı vebi şahit yazdırmışlar sabah 11 de emzirip çıktım 12 de olacaktı mahkeme ama saat 16 da ancak aldılar. Eve geldiğimde 18.30 civarıydı memelerim çatlıyodu nerdeyse . Oğluma da dolaptan vermişler. Bir sağdım bir sağdım😄