Duriskonunannesiii merveustun eğer yemiyorsa ara vermeniz öneriliyor , birkaç gündür kızım kaşık görünce ağzını açmıyordu ben de o günkü ekgidasini vermedim sonra ne verdiysek ( anne sütü ,mama )susmadı , hala arayistaydi kasıkta ilaçlarını veriyorum sandı ki yemek bu kez de kaşığa hevesle ağzını açtı ,bazen üst üste denemeler de bebeği yoruyor biz heves ediyoruz ama mola vermek iyi geliyor
boralii eymenaren41 ağlarken gülüyor, gülerken ağlıyor. Aynı zamanda uyumuyor, uykusu geldiği için ağlıyor. Ek gıdayı reddediyor memeye kafayı takmış. Yanından bir saniye ayrılmama izin vermiyor sürekli ilgi 🥲
merveustun beti07 yalnız olmadığımı bilmek iyi geldi teşekkür ederim bakacağız artık ne zaman yiyecek🫣
Zkyasf Ardenaden benim kizimda bir iki aciyor sonra oyun oynamaya basliyor asiri durmadan ellerini masaya vuruyo agzina goturuyor önündeki bisey bulursa hemen alip agzina birakiyo durmuyor yani bende zorlaniyorum ama bakiyorum yicek gibi degil birakiyorum zorlama yapmiyorum yani
aysenut_11 Duriskonunannesiii valla bişey yemedikce insanin içi gidiyor ağlayasım geliyor devamlı takıyorum üzülüyorum inşşlah bebişlermiz düzene girer güzelce yemeklerini yerler sağlıklı bir şeklıde büyüler amin diliyorum herkesin evladına çokça dua ediyorum çokca yiyesinler çok ca uyusunlar gerektiğinde oynasınlar 😅😅😅😅
AtlasMom_ ekineda bu aralar bizde öyleyiz ya gece sürekli uyanıyoruz yenidoğan gibi olduk diyorum bende zaten çok uyuyan bir bebek değildi ama gece en azından 2 3 saatte kalkardık 3 4 gün saat başı yarım saatte bir uyandık ya diş ya atak diyorum bende
aysenut_11 eymenaren41 Valla huysuz uykuya zor geçiyor mamayı zor içiyor dişleri çikıyor anlamadım iştahlı bebek bir den modu düştü heralde bu haftalar atak dönemi oluyor galiba
Duriskonunannesiii aysenut_11 bir anne babanın en büyük sinavi yemeginin olup yemeyen çocuğunun olması ,isten gelirim koştur koştur hergun taze yemegim pişer en az 3 çeşit yaparım ağzından anne şunu yap desin yeter benim için ama gel gör ki büyük kizim için sinirimden agladigim zamanları bilirim yemedikce de hasta olurdu o hastane senin bu hastane benim gezerdik ,şimdi büyüdükçe akillandi yiyor ama yiyene kadar da ömrümü yiyor tabi inşallah daha da akillanir bebetolarimiz , kardeşi de ona benzeyecek diye ödüm kopuyor o yüzden anam babam usulü gidiyorum daha çok ilkinde çok özen gösterdim bilmiyorum bence ondan öyle oldu 🙄
Zkyasf Duriskonunannesiii ay nasilda beni anlatmissiniz benim oglumda ek gida donemi.ne versem.yiyodu sonra yasina girdi birakti asiri secmesi var ki onlarida istahla yemiyor asla mesela hala tadini bile bilmedigi o kadar cok yemek var ki asla yediremiyorm dene belki seversn diyorum.yok denemiyor bile 4 yasinda gittikce daha da istahsiz oluyor napacagmi sasirdim kizkmda 6 aylkk cok korkuyorum o da buyudukce oyle olur diye
Duriskonunannesiii Zkyasf benim kızımın de yemediği bilmediği o kadar tat var ki ,mesela şey diyorlar ekgidaya meyveyle başlamayın buna uydum sebzeyle başladım ,ben bu kıza meyve yediremiyorum ,şöyle yaş pastayı bir kere bile yediğini görmedim,doğum günü yaptım kendim hazırladım pastalaeini kreşe götürdüm tüm ccouklar ikinci tabağı isterken benimki iki çatal attı bıraktı ,böyle baklava yiyen çocuk görünce gözlerim parlıyor , Allah’a çok şükür abur cuburu yoktur pek ama hep diyorum dunyadaki çoğu tattan mahrum kalıyorsun büyüyünce bu zevkleri nasıl kaçırmışım diyeceksin de iş işten geçmiş olacak 🙄
Zkyasf Duriskonunannesiii evet aynenn ya mesela hic sarmanin tadini bilmez sulu yemeklerin hic birini yemez tadini bilmez fasulye nohut ispanak bircok sey cok zor hergn napacagimi bilmiyorm
sedefyldrm0106 ekineda ayy yalnız değilim demek ki bizimde uyku düzenimiz mahvolmuş durumda gece her saat başı uyaniyo güne sabah saat altıda başlıyoruz bütün gün sürekli agliyo asla susmuyo gündüz uykusu da sadece 10 dakika 🤦♀️
Duriskonunannesiii Zkyasf dolma, sarma,içli kofte,pizzar,lahmacun yemeyen bir çocuk düşünün işte benimki de o kadar tuhaf ,ıspanağı zorla çorba olarak yediririm ,fasulye ,kabak,bamya asla ağzına sürmez zaten🙄 çocuklarımız birbirine benziyor çok tuhaf çocuklar bunlar