Zkyasf aynı sorunları yaşıyoruz inan , durumumuz o kadar benzer ki , evimi b.k götürüyor resmen bakıp bakıp cinnet geçiriyorum , sildigim yer beş dakika sonra yine aynı kendimi boşuna yoruyorum diye ayrı deliriyorum , kızımın yemek yemeyisi ,yesede de kırk saatte yiyişi ayrı bir olay , bebek sürekli kabız ekgidada daha da kabiz oldu onun için uğraşlarım zaten mama/meme tam almıyor kaşıkla biraz yiyor diye rahatladım derken kabızlıgi daha da arttı , herkes seviyor dediğin gibi ama lafta, kreşe göndermesem kızımı gebeliğim bile böyleydi sanırım ,riskli gebelik halimle ,doğum sancılarım basladigi gece bile kimse bir geleyim yanında kalayım demedi , sabaha kadar o sancıyla eşimin nöbetten gelmesini bekledim çocukla beraber ( bir önceki gün girmiştim dogum değil demişlerdi ) kontrole gitmek için netice millet sezeryana girerken orduyla giriyor çok örneğine de şahit oldum ben sezeryana girerken sadece eşim vardı o da gitti bebeğin esyalsrini arabadan almaya ,tek başıma girdim bebek yoğunbakima gidince de tek başıma çıktım ,işte sonradna bir geldiler birkaç kişi ,sonra annem beni delirte delirte kaldı yanımda zaten bebek yogunbakimdaydi o süreçte ,bebek yanıma geldi annem gitti en ihtiyacım olan zamanda ,kimse daha yanıma gelip uğramadı bu kadın, zor kalkiyordum ameliyat sonram çok kötüydü, acaba yemek yapabildi mi diye ,12. Gündü eşim nöbette ben sezeryanli halimle iki çocukla tek kaldım şu hayatta şunu biliyorum tek başımayim , eşim ve çocuklarımdan başka kimsem yok şuan 🤷🏼♀️ işin garip tarafı bunları anlatacağım kimse de yok sanırım bu forum olmasa