Duriskonunannesiii ahsen57 yoğurtla pekmez karışımı vitamin değeri olarak birbirini öldürüyorlar aslında ,yoğurdun içine meyve koyuyorum o şekilde tatlandiriyorum ,pekmezi de irmikle yapılan muhallebilerde kullanabilirsiniz yani yine de kendi bebeginiz siz daha iyi bilirsiniz ama bu şekilde bebeğe sadece şeker yuklemis olursunuz
ahsen57 Duriskonunannesiii ya evet duydm ama şu ara öksürük var geçsin die pekmez veriyorm ama tek yemiyor aklima yoğurt geldi daha henüz tatlı yapmadm blmiorm tariflere göz atwyim öyle yapaym tesekkr ederm
ahsen57 Zkyasf 6 ay 5 gnlk ben 5 ay 10 gunlk iken başladım bazen corbalarn icjne pirinç atiyorm ama ne mercimek ne tarhana vermedm alerji yapar mı blmiorm da en azndan 15 gün DHA bekl mek istiyorm
Duriskonunannesiii ahsen57 keçiboynuzu pekmezi öksürük için iyidir evet ,çok geçmiş olsun , nette çok güzel tarifler var hatta play storeda uygulamalar var öyle bilginiz olsun 🥰
fatma_sonmez 3 öğün veriyorum ben azar azar 5.ayda başladım tadımlara Şuan avakado,kabak,patatrs,havuç,yumurta,peynie,labne,yoğurt,şeftali,kayısı,armut, yiyor Akşamları çorba veriyorum 1 yemek kaşığı kadar
beti07 Zkyasf Biz başlayalı 5 gün oldu mercimek çorbası verdim yarın ezogelin çorbası yapacağım nasipse sabahları yumurtalı şeyler veriyorum ara öğün 3 gün kuralıyla meyvelere başladım o şekilde
beti07 6 ay 13 günlük bana doktorum mercimek ezogelin ver dedi tabi salça tuz falan kullanmıyorum blend ediyorum blend etmemi istemiyor doktorum ama bir süre ederim ben
merveustun Biz de 6 ay 5 günlüğüz kabak havuç ve patates denedim tek tek ayrı günlerde buharda haşladım çatalla ezerek verdim ama tiksiniyor yemek istemiyor hiç sevmedi ne yapacağımı şaşırdım. Meyvelere bile yüzünü buruşturuyor zaten iştahlı bir bebek değil ne yapmalıyım sizce anneler?
Duriskonunannesiii merveustun eğer yemiyorsa ara vermeniz öneriliyor , birkaç gündür kızım kaşık görünce ağzını açmıyordu ben de o günkü ekgidasini vermedim sonra ne verdiysek ( anne sütü ,mama )susmadı , hala arayistaydi kasıkta ilaçlarını veriyorum sandı ki yemek bu kez de kaşığa hevesle ağzını açtı ,bazen üst üste denemeler de bebeği yoruyor biz heves ediyoruz ama mola vermek iyi geliyor
beti07 Belki ek gıdaya hazır değildir benim kızım elimdeki her şeyi almak istiyordu beni yemek yerken hep izliyordu suyu falan içmeyi çok seviyordu
merveustun beti07 oğlum da izliyor yemeye hevesli gibi duruyor ama hazır olmasa da artık başlamam gerekmez mi yedirmeye gerçi desteksiz de oturamıyoruz henüz ama
beti07 Bizde desteksiz oturamıyoruz biraz takıyorum bende o konuyu ama her çocuğun gelişimi başkadır otururlar nasipse
beti07 beti07 bir de şey diyorlar sizinle birlikte yesin çocuk diyorlar bir de öyle deneyebilirsiniz aslında siz kahvaltınızı yaparken onun kahvaltısınıda o zaman yedirin mesela
merveustun beti07 öyle yapmaya çalışıyorum aslında ama henüz kabak havuç ve patatesten öyle tiksindi ki hayret ettim hatta kabak havuç ve biraz da pirinci haşladım püre yaptım(ki püre vermek istemiyordum aslında mecbur kaldım) onu da yemedi. Bakalım bizi nasıl bir süreç bekliyor. Çocuğumu aç bırakıyormuşum gibi bir hisse kapılıp üzülüyorum 😔
annesiaslanannesi Ay atağından sonra şu an ki ağlama, uyumama, kucak isteme vs vız gelir 6. Ay mis gibidir ne olursa olsun kıymeti bilinmelidir. Teşekkürler😬
beti07 Her çocuk iştahlı değil maalesef üzülmeyin çevremde kusma dille ittirme yapan ek gıdayı 7. Aya erteleyen insanlar var ondan dedim belki hazır değildir diye ama çocuk doktoru daha iyi bilir tabiiki
merveustun beti07 yalnız olmadığımı bilmek iyi geldi teşekkür ederim bakacağız artık ne zaman yiyecek🫣