benbuyum öncelikle geçmiş olsun 🙏🏻 benim de ağrım önce bel ve kalça bölgesindeydi sonra parmak uçlarıma kadar indi. Mr çekildiğimde bel fıtığı olduğumu ve fıtığın patladığını öğrendim 🤦🏻♀️ fizik tedavi denedim öncesinde ama ameliyatın önüne geçemedim. 9 yıl oldu ameliyat olalı, fıtığımda ilk seneden nüksetti ama şimdilik idare ediyorum..