benbuyum Sezenaksukarademir ahh maalesef ayakta durmamak imkansız, sonuçta anneyiz değil mi bu mümkün değil ,benim zaten varislerim de var
Sezenaksukarademir benbuyum öyle maalesef siz bir doktora görünün en kısa zamanda inşallah ciddi bir sorun yoktur
benbuyum sevimliidostlarr yaa sizede çok geçmiş olsun o zaman ,Allah yardımcımız olsun,mesela şuan geçti ,acaba krampamıydı ,ne bileyim değişik bişey anlamadım bende
Selin_ferdi42 benbuyum Benim de 2. Sezeryan doğum sonrası Sağda oldu ayaktayken zorlanıyorum kucağımda oğlumu tutarkan belim kilitlenip kalıyor bazen
Buseeberen benbuyum ortopedi bölümüne gitmiştim ben çağrı merkezini arayıp ordan da bilgi alabılrsınız 🌸