MomOfBalYanak cok gecmis olsun size.
Henuz net teshis konulmadi kizimda.kizimin doktoru ayni zamanda akrabamiz, o yuzden bizim genetik hastaliklari bildiginden, aslinda hicde aklimin ucundan gecmezdi fmf.
Bizi ramotolojiye yonlendirdi, ama ben kan sonuclari cikmadan, korkumdan hemen kosa kosa doktora gittim. Kisaca genetk gecmisimizi anlattiktan sonra, atak olmazsa 3 ay sonra gelin. O zaman ben kan ve gerekirse genetik istyecegim dedi.
Simdi anlattiklarindan sonra, kizimda boylesi derin atak yasamadigimizi idrak ettim.
Goz bebegim kizim, dogdugundan beri, ölümcül tedavi ve hic bilgi sahibi olmadigim rahatsizliklar yasadi, ve cok sukur, en zorlarini geride biraktik.
Ama ben geride birakamiyorum.
Cok panik ve cok korkuyorum acikcasi.
Kizim ayni zamanda itp hastasi. Normade, itp ataklari yuksek ates, uzun suren rahatsizliklar sonucu ortaya cikiyor. Hastaligin genel seyri budur.
Ama kizim cok saglikli gorundugu, hic ateslenmedigi cok mutlu oldugu bir donemde sans eseri vicudunda olusan morluklarla farketim.bu yuzden sadece ateslenmesinden korkmuyorum.her an tekrarlayabilecek endisesiyle her gece, kizimi muayene etmem, artik uyku rutinimiz.
O yuzden belrsizliklerde cildiriyorum. Atak ne zaman?
Nasil? Ben nasil anlarim.
Buradan bilmek istedigim tek sey bu.
Kizimin takipleri, hep guvendigim doktorlar tarafindan yapililiyor. Bu yuzden icim rahat.
Ama gel geleim benim kiza, agri esigi cok yuksek.
39 atesle bile, etrafta kostir kostur oyunlar oynayan biri.
Ve dahasi da.
Yani ben de, aslinda agrisi oldugunda, bu yyzden gozden kacirirm diye korkuyorum.
Fmf ile ilgili tum bilmek istediklerim abimde var. Ama konu cocuklarla alakali olunca, kimse bisey diyemiyor.
O yuzden burada en azindan deneyimleriyle bana yardimci olabilmeniz benim icin onemli🥰