Bubenanne romotoloji takibi basaltti.
Gen testiyle sonuc alinir ama, %100olmaz dedi.
Hem gen hem de atak zamani lazim.
3 ay aonrasina gelin dedi. Muhtemelen o zaman gen ister.
Bu surecte, sebepsiz ates, karin agrisi ve eklemlerde sislik, bunlardan biri olursa, acile kan verin dedi.
Abim de ilac kullaniyor, o yetiskin oldugundan, bebeklerde takip nasil yapilir bilmiyoruz.
Aslinda sadece ben de degil, hepimiz hop oturup hop kalkiyoruz.
Gecen hafta karin agrisiyla gittik acile, gaz cikti.
Tabii tum bu surecte kizimdan surekli kan aliniyor.
Allah beterinden korusin, durmadan kan alinmasi da cok onemli degil ama, anne yuregi iste.
En son sebepsiz ates yasadiginin uzerinden 1 ay gecti neredeyse, yaklasik olarak ilac kullanmayan bebek hastalarin ataklari ne siklikla olur? Bir bilgin var mi?
Cok gecmis olsun size bu arada.