alin12_ cok gecmis olsun,
Ben de yeni yeni toparliyorum kendimi, gercekten Rabbim beterinden korusun.
Ben sadece kizimda sebepsiz ates, ve ates gectikten sonra cok ciddi halsizlik farkettim. Bunu sadece bir kez yasadik. Tam olarak atak kizimda nasil? Agrisi var mi? Bunlarin hicbirini bilmiyorum.
Bu belirsizlikler cok zormus gercekten de.
Ramatoloji takipliyiz ama, henuz doktor bir islem yapmadi. Muhtemelen bir ay sonra gittigimizde genetik test isteyebilir diye dusunuyorum.