MissPhalange ishal olduğu için bağırsaktaki yararlı bakterileri arttırmak istediği için vermiş, aslında her bebek sürekli kullanmalıdır diye bir şey yok ama ishal durumlarında öncelikli olarak başlamanız gerekiyor. Benim bebeğim 1 yaşına 1 hafta kala ishal oldu bende başladım 1 hafta kullandım ishali kesildi bağırsakları düzenlendi bıraktım . Yani aslında sürekli kullanmanıza gerek yok. Ev yoğurdu da probiyotik olduğu için normal zamanda verim alırsınız