26merve26 bence başla sende probiyotik benm bildiğim tüm alerjik bebekler kullanıyor hatta arkadaşıma doktoru günde 2 defa kullan demis bize ni defa dedi aynı doktor bağırsaklarını düzene sokuyor ben 2 aylıkken götürdüm doktor bagirsak florasi değişmiş olablr dedi o zaman bile alerji olduğu belli değilken doktor probiyotik başlamıştı bize ben hep supheleniuordum bende başka şehirdeyim 3 aylik olmaya yakın memlekete bebeğim için erken gittim çünkü artk çok huysuzluk vardi hastaneye gittik bağırsakları enfeksiyon olmuş dediler antibiyotik verdiler falan hiç düzelmedi orda direk alerji testi yaptırdım bulunduğum yerde hem deriden yapıyorlar hemde aşırı pahaliydi orda çıktı hemen diyete başladım 2 haftada şikayetler kesildi kakasi yeni yeni duzeliyordu bugün mukus yoktu doktor mukus önemli degl 7 8 aylıkken de geceblr dedi önemli olan şikayetler dedi çok şükür onlar geçti biseyleri tüketirken çapraz reaksiyon olanları da kes şikayetleri bitmiyorsa mesela bizim sut alerjimiz varya ben 1 ay inek eti ve susam tahin de tuketmedim çapraz reaksiyon yapıp alerji devam ediyor 1 ay sonra eti denedim kakasi mukus arttı Huzursuzluk oldu onuda kestim yemiyorum hiç o şekilde