Meri-Mel MissPhalange Bize verdiği için doktor ben de o şekilde yorumladim şuan ishal yok bizim 3-4 ay önce idi mesela dün arkadaşın kızı için de ishal ve vermişler ona da 😌
Minigimdoruk Mksc azı dişler çıkarken ishal ve sık kaka normal mi benim oğlumda 15 aylık bir haftaya yakın böyle oldu 38 i gecmeyen ateşi de vardı arkadan azilari patladı ben de acaba disnmi enfeksiyon mu hep arada kaldım
Mksc Minigimdoruk bilemiyorum ki benimkinde ateş veya başka bir rahatsızlık da yok çok iyi gün boyunca oyun oynuyor sadece çok sık kaka yapıyor çok da iyi yemek yiyor ama o kadar sık kaka yapıyor ki 1 gr kilo almıyor ağzının içine baktığımızda da damağında azı dişleri dahil tüm dişlerinin ucu çıkmış bizde başka hiçbir sorunu olmadığı için dişlerden diye düşünüyoruz
26merve26 Tazeanne68100 besin alerjisine ne gibi bir faydası var acaba bebeğiniz kaç aylık ve neye alerjisi var benim bebeğimizde alerjisi var daha tam şuna diyemiyoruz ama süt yumurta ve kuruyemiş diyetindeyim katı baya ve bebeğim hala mukuslu sık kaka yapıyor biogaia kullanıyorum ama işe yaramıyor mu ki 🤷🏻♀️
Tazeanne68100 26merve26 biogia probiyotik değil dedj doktorum o sadece gaz çıkışı ve bagirsak rahatlatmak için sut alerjisi var bağırsaklarını düzenlemek için mukuslu kakamiz yeni heciyor bizim ama diğer şikayetler 2 haftada düzelmisti diyet sonrası 2 ay oldu diyet yapalı alerji bitene kadar da kullanacaz kan testinde çıkıyor kan testi yaptırabilirsiniz
Sermec27 MissPhalange bence ilk aylarda özellikle kullanamasi lazım benim oğlum küvezde kalmıştı doktoru yazdı o günden beri kullanıyoruz
Hll112 iro bizde doğduğundan beri Nbl kullanıyoruz kakasını 1 haftadan önce yapmıyor bu damla ile ilgisi var mıdır acaba
diapmelka MissPhalange yenidoğan döneminde biogaia kullandık ama gaz sorununda pek işe yaramadı. Şimdi 5.5 aylık NBL kullanıyoruz doktorumuz onu önerdi.
Cileklipastam MissPhalange bizde myfor basladik dr icinde d vitte var dedi ama yazmiyo icinde oyle bisey myfor kullanan varmi acaba
Cileklipastam defnemomm_ icinde d vit yok dimi bunun ben yeni basladmda dr icinde d vit var dedi ama oyle bisey yazmiyo
Cileklipastam Tazeanne68100 bizde ondan kullaniyoruzda ayriyeten d vitte veriyorm doktor icinde d vit var dedi ama yok bence yazmiyor
annekadin21 MissPhalange 3 gündür velavit e basladm. İçinde d vit de var. Onceden bigaia kullanmıştık bebegmde huzursuzluk yapti.
Asya2013- Guvendiginiz bı internet satıcısı varmı arkadaslar. Malum böyle ürünler internette çok sahte satılıyor.demir damlamizda bitti onuda alacagim
MissPhalange Mnli hayır, direkt probiyotik başladınız mı dedi, hayır dedim. Başlayın dedi🤷🏼♀️ ertesi hafta da kızım ishal olmuştu, yine probiyotik başladınız mı dedi, yine hayır dedim, başlamanız lazım dedi
Mnli MissPhalange allah allah biz antibiyotikten başladık normalde yoğurt tarhana probiyotik zaten onları sık sık veriyorum
ilayksm MissPhalange bizde 2 güne tatile gideceğiz doktorumuz gitmeden başlamamızı söyledi “maflor damla” yazmıştı günde 1 kez 6 damla olarak kullanıcaz tatil boyunca vermelisiniz dedi. Size de fikir olsun istedim
MissPhalange ilayksm teşekkür ederim🙏🏻 NBL markası aldım ben de bugun. Eczacı en çok bunun tercih edildiğini söyledi