Rio23 mehmetcinar yoğurt makinesi kullanıyorum 😂 bimin günlük sütünü serçe parmak yanmayacak kadar ısıtıyorum, oda sıcaklığındaki activia’yı bi kasede iyice çırpıyorum. Sütü direkt yoğurt makinesinin kavonazlarına döküp tahta kaşıkla activia döküp karıştırıyorum, 43 derecede 8 saatte taş gibi oluyor. Makinesiz mayalayacaksanız mayayla karıştırılmış sütü, fırını 10 dk 100 derecede ısıtın, ardından fırını kapatıp sütünüzü ağzı kapalı ve örtüye sarılmış şekilde fırına koyun, 6 saatte mayalanır