Mnli benim kızım da 9 aylık, doktorumuz geçen hafta probiyotik başladınız mı dedi, hayır dedim, başlayın dedi. Ben pek üstünde durmadım. Bu hafta gittiğimizde başladınız mı diye sordu hayır dedim. Bebeğim de birkaç gündür ishaldi. Başlayın muhakkak dedi. Sonra araştırdım biraz ishale iyi geliyormuş. Ama geçen hafta kızım ishal değilken demişti başlayın diye, bu nedenle kafam karıştı