Nehirim_02 canım benım 10 gun oldu ama ben düzenli kullanmadım ama şu var taktımmı gercekden gobegım dumduz oluyo kıyafetlerim de bı potluk olmuyo benım pantolonlarım bütün eski kıyafetlerim korseyle oluyo sorun su ki bi tek gobek var zaten cok dik tutuyo kızım diş cıkarıyo diye devamlı takamadım cok agladı falan ama adetim gecsin düzenli takcam korseye hep dik durdugu için egil kalk biraz zor oluyo yani yalan yok 😃 ama her korse mutlaka bi sekilde rahatsız eder. dapdar kazak giydim gecen gun cok güzel olmus tu en azından dısarı cıkarken aynaya bakıp hiç bişi yakışmıyor demiyorum hatta eşim gecen gun gezmeye giderken taktım eski bi kıyafetimi giydim cok güzel olmussun dedi direk