benimde duruyor reglide oldum ama öyle coo bi azalma yok bi geliyor bi gidiyor cok sınır bozucu bir durum. kilom doğum öncesiyle aynı ama o göbek malesef var. 3 ay oldu doğum yapalı. birde kızlar o göbek kısmında dokundugumda sanci gibi birsey var hani diğer ust tarafa dokunuyorum oyle degil. doğumdan sonraki gibi hafif bi acısı var. bu normal mi