Dorukcum_16 umran12 ben bi ic giyim magazasina gittim banada zibin gibi olan korseyi onerdiler bacakli olanlar pek rahat degil amac gobek zaten . Onu al derim
EymenkartalEnderasaf umran12 wala nasıl yapcam bilmyrm ben yatmadan önce 5 bardak kadarcık açık çay içiyorm gece sütüm olsun diye o yüzden kilo yapıyor bana 😕
Dgndrmz EymenkartalEnderasaf çaya o kadar abanma kuzum sonra alışkanlık yapar uyumak dinlenmek zaten süt yapıyo emin ol
Merilay EymenkartalEnderasaf 5 bardak çay süt yapsın diye mi? Emziren anne çaylarından mı yoksa bildiğimiz siyah çay mı? Siyah çay ise hem kansızlık yapar hem stres, boş bol su için surahıye kabuk tarçın atın hem yağ yakar hem süt yapar.
EymenkartalEnderasaf umran12 yok öyle şekerlide içmiyorum 2 kaşık atıyrm bide yanına bazen bisküvi türü alıyorum ondan galiba 😕
26082014 Dorukcum_16 eczaneden almadm iç çamaşırcıdan aldım nbb nin ilk 20 gün geceli gündüz hiç çıkarmadan taktm geriye kalk 20 günde 1 gün arayla hem gündüz hem gece taktım daha da takardım da sıcaklar tamamen başlamıştı çıkardım artk sezeryan yerim hiç rahtsz olmadı korseden
AryamH umran12 yani gercekten cok zayif olmama ragmen ayva gobegi mi derler sacma bi gobek yapisti kaldi 😬 korse de taktim ama cok duzenli degildi gerci 🙄 sporla sıkılaşmak lazim sanirim
Kkg AryamH kesinlikle katiliyorum 13 kilo aldim hamilelikte 12 kilosunu verdim. 51 kiloyum heryerim cop gibi sacma bi ayva gobek var. O da gevsek kaslar. Sikilasmak lazim onun icinde bacim birazcik ugrasmak spor yapmak lazim.
Dgndrmz umran12 emzirirken korseyi neden cıkarcaksınız canım rahatsız edecek bişey yokki. İlk zamanlar uzun sureli takamıyosun ama bı hafta duzenlı taktıktan snra sabah tak aksam cıkar etkısını gorursunuz ve 6aydan snra mekik spor yapın göbek tamamen anca o sekılde gider
EymenkartalEnderasaf Dgndrmz valla dinlenmek nerdeee 😕 2 çocuk ev işi bide birlik oturuyoruz, malesef dinlenemiyorum 😦
Myagz umran12 doktor ilk 15 gün korse yasak dedi sonradan ağrı olur sıkıntı yaşarsın dedi takmadım onbeş günden sonra da oğlum kolikti korseli falan gözüm görmedi altı buçuk aylık oğlum çok göze çarpmıyor az bi göbeğim kaldı ama böyle şişkinlik gibi. Regl olunca biraz iner diyorlar onu bekliyorum
Ipegim umran12 sezeryandan çıktım sıcak kum torbası verdiler onu tuttum karnıma sonra da uzun şal vardı sıkıca sardım hastanede eve geldim taytlı korsem vardı direkt onu giydim 1. Hafta kontrolumde de doktoruma sordum takabilirsin dedi uzun bir süre de her gün giydim ve sezeryan göbeğim yok
SemraHakan umran12 1 ayin yetecegini zannetmiyorum kuzum...ben devamli basladim takmaya bakalim ne zman faydasini gorecem 🤦♀️🤦♀️😏
Aselimm23 umran12 yok aletin uzerine giyiyirum bide benim 8 ay oldu estetik dikis bide dikisler hic rahatsiz etmiyi brni cok sukur
Dgndrmz EymenkartalEnderasaf gun içindeden ziyade gece uyku esnasnda canm senn işin braz dha zordr tbı bebegm kocam bn olmamıza ragmn ve esımın yardm etmesne ragmn gun içinde bnm bile dgru dzgun oturmya fırsatm olmuyo
Kevser61 umran12 6 aylık bebegım. Korsede taktım dıkıslerım ıyılestıkden sonra dogum kilomda gıttı 1 kılo kaldı. 55 kıloyum ama gobek var . 1 seneden once gıtmıyomus cevremde dogum yapanlar hep oyle dıyo. Spora gıdıcem son çare
EymenkartalEnderasaf Dgndrmz aynen öyle valla , gerçi kendi evimize çıksak dha güzel olurdu inşallah o da olur bir gün 😊
Zeynonunannesiii Doğumdan 1 hafta sonra kontrole gittim doktorum korse kullanabilirsin dedi 1,5 ay kadar sürekli tayt korse kullandım 65 le hamile kaldım 78 le doğum yaptım şu an 59 kiloya düştüm ama büyük çoğunluk ilk 2 ay gitti 4 ay oldu doğum yapalı
Eslem_Somuncu umran12 valla benim gobek sarkti lombur lombur sallaniyo sanki yuruken bike sarkik yeri. Korse aldim bugun taktim bakalim ger gun 4 5 saat durcakmis ama sıkmadı beni hic bu ya. Standartmis guya ama buyuk gekdi sanki. Bide som 15 gunde 3 kilo vermisim ck sevindim 74e inmisim. Az knce tartildim. Ama o gobek ay allahim ben kendimden igreniyorum yirtik pirtik adamlara aciyorum onlar da igrenir mi bizden acaba diye ckk dusunuyorum ya
Dgndrmz EymenkartalEnderasaf insallah canım benım hakkında hayırlısı olur ıstedgın gbı cıkarsn umarım 😊