elfygz24 _Goktugunannesi__ o tarafa hiç gelmedim ama esimin arkadaşları orda oturuyordu evleri güzelmiş
Pamuk_esos Seliminannesi32 aaa ben neden öyle hatırladım ki bende Merve memnun oldum hangi mahalledesiniz
3315 Gencanneeeee yani tabi orası oyle ama ben severim artvini ya insanları cok iyi cok sıcak kanlı memleket güzel temiz