AnnaKurt Çok mantıklı bir uğurlama😂😂bende öyleyim dışarı çıkarken baya tedbirli çıkıyorum oğlumu araba tutuyor zaten biz çarşıya gidene kadar 1 posta çıkarıyor yanıma poşet su ıslak mendil bavulla çıkıyorum resmen evden😂 ama sanayiye giderken tutmuyor 🤣🤣