CuteBadesMama 3315 Samsunluyum İzmir’de yaşıyorum 💞 Memleket postu görünce memleketi özlediğimi farkettim 🥲
MademoiselleZengin55 CuteBadesMama Bende Samsunluyum 🫠İzmir’deyiz 3 yıldır .O kadar çok özlüyorum ki 🥹en çok ta yağmuru,mis gibi toprak kokusunu…
_Goktugunannesi__ AnnaKurt 3 fakat kendi başıma b yere gitmedim hiç hep eşimle arabayla gittiğim için ne nerde bilmiyorum🙄
_Goktugunannesi__ AnnaKurt O şekilde geçinip gidiyoruz allahtan hastaneyi ezberledim kapının önünde otobüse biniyorsun hastane önünde hastane önünde biniyorsun evin önünde😂
_Goktugunannesi__ AnnaKurt Desene kız tam yıldızkentte eşimin dayısı oturuyor🤣🤣 hastaneyle ev 5 dk falan