BENOYLEUYGUNGORDUMM Sermec27 ya antepi de çok merak ediyorum. Sırf yemeklerini tatmak için gitmek istiyorum 😃
yksllllll BENOYLEUYGUNGORDUMM gercekten gidip gezilecek ve yemek yenilecek yer cnm fırsatın olursa git hic pişman olmazsin
yksllllll Sermec27 çok uzak değil yani memleket hasreti ile ölüyorum yeminle şimdiki yaşadığım yer bildiğin koy ya ne bi yemek kültürü var küçük bir şehir hic alışamadım 1.5 yıl oldu eşimin tahini dolayısı ile geldik bura
Sermec27 yksllllll samsunu seviyorum ben güzel yer ama insan memleketini ailesini özlüyor benim halamın eşi de Zonguldakli ben en son Nisan’da gittim yine gideceğim Nisan Mayıs gibi inşallah Allah yardımcımız olsun 🥰
yksllllll Sermec27 bn kurban bayramında gittim ama doymuyor insan ya ailemin hepsi orda burada tek başıma sıkılıyorum ya