crybaby Kullandım. Eşimi eczaneye göndermiştim böyle böyle kakasını yapamıyor diye eczacı vermişti. Doktoruna sonradan ulaşabildim. 10 gün uzun bi süre niye yapmadığı araştırılsın dedi (oğlum emiyor 10 gün ona göre) Fitil kullanın demişti. Yarım kullandık, baya dolu dolu yaptırdı oğlumda 2 aylıktı bu arada o zaman. Sanırım iki ay civarında sık karşılaşılan bi durum bu kaka yapamama konusu. Kolay gelsin :( Devletteki doktor biogaia kullan demişti. Günde iki defa kullansam olur mu dedim ( oğlum kilolu diye mi bilmiyorum ) izin vermişti iki gün öyle kullanınca kendisi yaptı direk. Belki faydamız olur :))