ilknur586 bebek ama 11 aylıktı o zaman ve doğduğundan beri kaka sorunu vardı fitille masajla yaptırıyorduk hep en son kefir verdim 6. Ayda verenlerde var yaşını bekliyordum ben düzene bindi ya fitilden ya kefirden bilemiyorum çocuk cerrahisi dulcosoft falan önermiyor sakın verme dedi çocuk doktoru vermişti ben kullanmıştım o fitil verdi