mrs_moomm ben o kadar özendim kaşıklar aldım ama çok renkli olduğu için bir süre sonra oyun oynamak istiyor kaşıkla. Çay kaşığından devam🤣 yumuşak kenarlı çay kaşıkları iş görüyor. Önlük gerekli ben silikon kullanmıyorum yine kolay temizlenebilir önlük e-bebekte var ondan 2 tane aldım gün içerisinde silip/yıkayıp kurutuyorum. Bazen kumaş önlüklerinden de kullanıyorum, evde çok var. Meyve süzgeci başlangıç için güzel olur dişleri de kaşınırken iyi oluyor. Yoyko’nun buharda pişirme aletini aylarca kullandım artık 9 aylığız tencerede yapıyorum genelde Yoyko’yu pek kullanmıyorum. Buharda pişirmek için tencere üzerine konan aparat da alabilirsiniz. Bunlar çok yeterli. İhtiyaç gördükçe alırsınız bir heves alınan çoğu şey evde duruyor.