Wee baby markasını kullandım.
Aldıklarım bu şekildeydi.
3 bölmeli tabak
Kaşık , çatal
Bardak (civilden almıştım)
Dışarı çıkarken kullanmak için 2 tane a101 den bebek kavanozu almıştım.
Cam rende
Akıtmaz suluk pipetli
Tabi bebeğim şu an 1.5 yaşında olduğu için artık kendi de kullanmak istemiyor
Sadece suluğu kullanıyoruz pipetli.