perakus mrs_moomm valla bende yeni araştırıyorum bikaç gündür. Organik sertifikaları falan var ama kullanan cok kişi var zararı oldugunu sanmam
perakus fatosh_00 benim kızım 21 şubatta doğdu. 5 ay 6 günlüktü ek gıdaya başlattı doktor. 6.ayın içinde olmuş oluyoruz yani. 4 ay erken değil mi?
perakus kafamdakifazlalik yani biz daha 3 gün oldu ek gıdaya geceli. İlk gün evden normal porselen kase ve silikon kaşık kullandım. Diğer günler kendi silikon kasesini kullanmaya başladım. Şimdilik kullanıyorum zamanla anlarım. Plastik tabaklar var bide gerek varmı bilmiyorum alsam mı
ttrck mrs_moomm silikon sete felan gerek yok yalnızca kaşığı yumuşak alırsanız rahat edersiniz ama o oioi markasının kocaman ağızlara göre olan kaşığını önermem evde ne varsa o tabak çanakla yapılıyor herşey hiç dert etmeyin
cattimom mrs_moomm biz de ek gıdaya başladık aldıklarımın fotoğrafını atayım belki yararı olur silikon tabaklar kaşıklar eğer iyi temizlenmez ve bulaşık makinesine vs atılırsa bebek yemeği bitirir bitirmez yıkanmazsa koku yapıyor evet ama onun haricinde temizliğine dikkat ederseniz sıkıntı yaşamazsınız ben bebeklerin eşyalarını yıkamak için kullanılan deterjanı kullanıyorum sünger yerine de kabak lifi kullanıyorum bakteri üretmesin diye tavsiye ederim
mrs_moomm heygorl evet sağlık konusu kafamı karıştırdı yoksa silikon daha iyi sanki dökme kırma bakımından
VahsiKelebek_ mrs_moomm benim Airfry Philips XXL küçük bir patataesi yıkayıp koyuyorum 200 derecede 10-15 dakikada pişmiş oluyor sonra kabuklarını soyuyorum közlenmiş patates gibi buharda pişmiş oluyor. Diğer sebzeleri de öyle eğer pişiriyorsam çok az zeytinyağı koyup pişiriyorum buharda pişmiş oluyor.
mrs_moomm defnemoms24 peki silikonun sagliksizligindan bahsediliyor ya o urun saglikli mi acba bi bilginiz var mı