Merhaba05 kızartmalık biberi de tüm şekilde atıp buzlu bir şekilde kızgın yağa atarsanız çok güzel oluyor.
Kışlık olarak değil ama yemeklerin daha pratik olması için genelde patates havuç ve soğanı da doğrayıp çiğden buzluğa atıyorum bezelye barbunya pişirirken daha pratik oluyor buzlu buzlu ocağa atıyorum direk..
Ispanak da temizleyip doğradıktan sonra kurutup buzluğa çiğden atabilirsiniz