Kuzucukumsu yıkyorum, alacalı soyup parmak parmak doğruyorum istediğim incelikte. Bu sene dediğim gibi direkt attım poşetlere koyup. Öncesinde fırında biraz rengi dönene kadar pişirip öyle koyuyordum. Patlıcan kabak aynı anda olabiliyor da biberi ayrı koymak lazım ama ya gel pişti diğerlerine göre bir arada olmadı yani