mombarbie_ busraalanya farklı bir doktora daha danışacağım sağlık ocağı 5 damla dedi doktorumuz kilo başına 1 damla dedi çoğunluk gördüğüm kadarıyla 2 damla kullanıyor çözemedim
busraalanya mombarbie_ sağlık ocağı bana ocenı bilmiyorum dedi eczacı galiba bir damladır dedi kendi doktorumu aradım yetersiz kalır bir damla hiç bir faydası olmaz 2 veya 3 ver dedi . Bide Instagram da çok iyi bir doktor var Osman gönülal oda iki damla yazmıştı diye hatırlıyorum internette de iki yazıyor bilgilerinde bende iki verdim hep kilo başına 🤷🏻♀️
dreamsmom 14032 ferromix ile o kadar sıkıntı yaşamadık, ama dediğim gibi 1 gün arayla vermeye cesaret edebildim onu da düzenli kullanırsak belki o da aynı etkileri gösterecek, burda genelde ocean yazılmış belki onu demek yardımcı olur
14032 dreamsmom ocean d vitamini kullanıyorum bende demir içinde onu deneyeceğim bakalım nasıl olacak
YumukluSucurtaa denizalismom 5 ay bestiron kullandik değeri 6 çıktı çok çok düşük şimdi fermix kullanıyoruz 1 ay sonra test yapilicak
prensiminannesiyim Adasmom_ bizde ocean kullaniyorz ama icindeki kendi cubuguyla 5ml yazan yere kadar cekip veriyorm ben
Adasmom_ prensiminannesiyim instagramda Osman gönülal doktorun sayfasında demir kullanımı hakkında detaylı bir tablosu var bakabilirsiniz markaları bile tek tek ayırarak yazmış
barlasmom55 Mnbj123 insanlara niye sinirleniyorsunuz ebe doktor değildir. Ebeler bilmez genelde. Burada sizin değerleriniz de önemli. Her bebek için tek tip uygulama yanlış. Benim bebeğimde demir eksikliği çıktı. Kilosuna 2 damla ferrum kullanıyorum. Bir an önce toparlasın diye. B12 de eksik. Onun da spreyini verdi. Doktor ne derse onu yapın. Güvenmiyorsanız başka doktordan öneri alın.
Mnbj123 barlasmom55 canım bırakta neye sinirleneceğime Ben karar vereyim doktor dedi nasıl dört damla kullan der diye umursamaz bir ebemiz var çünkü sen tanımadığın için oradan yorum yapmak kolay
diapmelka denizalismom biz ilk ferrum denedik kilo başı bir damla o. Olmadı içiremedik hiç. Ocean denedik. Kilo başı 2 damla. Midesini ekşitti kızımın hep kustu. Şimdi bestiron deniyoruz iki gündür yine kilo bası 2 damla. Sanırım bunda sorun olmayacak gibi 🥰🙏🏻
Miracinannesi_ ozgeyenigul yoruma katılıyorum bende ocean kullaniyordum 20 damla şeklinde demiri eksik çıktı doktor devletin verdiğini 10 damla yazdı eczacı elimdeki ocean bitsin diye 10 damlayi oceanda 40 damla olarak hesapladi
Ldyhzl denizalismom bebeğim şu an 17 aylık, 4 aylıktan beri ocean microfer kullandık. 10ml kullanmamıza rağmen demir depoları hep düşük çıktı. Bu ay Bestiron’a geçtik. İki ay sonra tekrar test yaptıracağız.
arzu343437 ozgeyenigul bizim doktorda kilosu kadar kullandırıyor. Tahlil de güzel çıktı kan değerleri sanırım o yüzden . Bebeğe göre ayarlanıyor aslında bu miktar
defnegynk denizalismom ocean microfer başlarda kilogram başına iki damla kullanıyorduk. Şimdi bir yaşını geçti 1 ml olacak şekilde kullanıyoruz. Damlalığı iki kere çekip veriyorum.
defnegynk korkmazzzz demir 1 yaşa kadar. Kan tahlili verdiğinizde eksiklik görülürse devam ediyorsunuz. Görülmezse bırakıyorsunuz bebeğim 10 aylıkken rahatsızlandı kan tahlili falan vermiştik doktorumuz bi süre kullamayın dedi. 1 yaşında tekrar kan verdik kan değerleri o kadar düşük değil ama 3 ay daha kullanın bırakın dedi. D vitamini 1 yaşa kadar yaz kış kullandık. Ama 1 yaştan sonra yazın bırakıp kışım devam edilecek 😃