Bestiron kullanmaya başladık yen sabahları d vitaminiyle birlikte veriyorum kilosu 6.5 ben 13 damla veriyorum kilosu*2 ama bizde huzursuzluk yaptı ağlıyor sürekli. Uyumuyor. Daha birkaç gündür veriyorum. Gündüzleri çok fena. İshal de yaptı. Gaz problemimiz bitmişti. Birkaç gündür gaz problemi de var. Ben bestiron A başladım. Bestiron damla kullanıp böyle etkiler gören var mı ? Kesmeyi düşünüyorum. Ne yapacağımızı şaşırdık.birksç gündür mahvalduk