duru22 denizalismom bende bestiron kullanıyorum memnunum.bebeğim 7kg 8damla ver doktor dedi kilosuna göre arttırıcam tabi
mematiii ozgeyenigul ben devletin verdiğini demiyorum zaten doktorun dediğini diyorum bestron damla kilp başına bir damla ver dedi bana .
ozgeyenigul mematiii her damlanın kullanımı farklı, doktorlar devlet damlası mantığında kg başına 1 damla diyor hepsine. O yüzden çoğu çocukta demir eksikliği oluyor maalesef.
Miracinannesi_ ozgeyenigul yoruma katılıyorum bende ocean kullaniyordum 20 damla şeklinde demiri eksik çıktı doktor devletin verdiğini 10 damla yazdı eczacı elimdeki ocean bitsin diye 10 damlayi oceanda 40 damla olarak hesapladi
Mnbj123 ozgeyenigul doktor öyle önerdi bidevsaglık ocağındaki ebe bebeğim 8 kg olmasına rağmen 4 damla kullan demişti😡
barlasmom55 Mnbj123 insanlara niye sinirleniyorsunuz ebe doktor değildir. Ebeler bilmez genelde. Burada sizin değerleriniz de önemli. Her bebek için tek tip uygulama yanlış. Benim bebeğimde demir eksikliği çıktı. Kilosuna 2 damla ferrum kullanıyorum. Bir an önce toparlasın diye. B12 de eksik. Onun da spreyini verdi. Doktor ne derse onu yapın. Güvenmiyorsanız başka doktordan öneri alın.
NatashaRomanoff denizalismom bestiron kullandık sakın vazgeçmeyin dişlerinde lekeye sebep olmuyor içeriği temiz
14032 dreamsmom aynı sorunu bizde yaşadık hemen 2 günde gaz k.ka sorunu olmaya başladı bıraktım düzeldi şimdi ne alacağım bilmiyorum 🤷♀️
dreamsmom 14032 ferromix ile o kadar sıkıntı yaşamadık, ama dediğim gibi 1 gün arayla vermeye cesaret edebildim onu da düzenli kullanırsak belki o da aynı etkileri gösterecek, burda genelde ocean yazılmış belki onu demek yardımcı olur
perakus aley1711 banada sidefer verdi doktor herkes bestiron yazmıs kullanan yok mu diye merak etmiştim günlük 3 4 damla dedi banada. Bi yan etkisi va bişey oldumu sizde
mombarbie_ Adasmom_ bizde ocean kullanıyoruz fakat doktorumuz kilo başına 1 damla şeklinde önerdi herkez 2 katı kullaniyorken saçma geldi bana açıkçası