Newvit ile başlamıştık, kilosu kadar damla ile. 1 haftada bebeği mahvetti, gaz sancısı kabızlık çok çok fenaydı, 12 gün kakasını yapamadı kullanmayı bıraktık. Sonraki dr kontrolünde değiştirdik ferromix başladık, toz halinde, 10-15 ml kadar anne sütüne karıştırıp kaşıkla veriyorum. Tekrar aynı şekilde olacak diye korkuyorum açıkçası bir gün verip bir gün vermiyorum o nedenle. Eğer aynı şeyleri yaşamazsak düzenli kullanıma geçebiliriz umarım, şu an 5,5 aylık.