minikkurabiyee ozlembayram doğum yapalı 5 ay 4 gün oldu duphaston ile yeni yeni oluyorum oda leke şeklinde
Tomris-Hatun dayes 57 gun kanamam devam etti bu gun ara verdi vi 10 gun daha kanamam devam etti insanin dogumdan sonra 67 gun kanamasi olurmu ya 😂
dayes Tomris-Hatun doktora gittiniz mi başka bir şey olmasın? Benim de 39 gün lohusa iki üç gün sonra da adet kanaması o da 9-10 sürdü galiba ay sıcaklarda kötü günlerdi 😅
potter34 ozlembayram 10. Ayda ilk reglimi olmustum. 2 yila kadar duzensiz olmak normal. eger korunmasiz iliski yasiyorsaniz regl olmayisiniza guvenip hamile olma ihtimaliniz olabilir cunku her ay duzenli yumurtluyorsunuz regl olmasaniz bile.
himne ozlembayram ben de 7 aralıkta doğum yaptım daha dün ilk kez adet oldum bakalım bundan sonrası nasıl olacak
Tomris-Hatun dayes yok hersey normaldi ya cogul bebek dogumundan sonra gozukebilirmis ama ne kan degerim ne demir degerim ne b12 degerim hepsi yerlerdeydi 😂
babyyazgan ozlembayram hemen regl oldum ve normalde 4 gün sürerdi şimdi 6-7 gün sürüyor eski haline döner mi bilemiyorum 🤷🏻♀️
Acemier sahailesi Tam olarak lekelenme de değildi ama ped kolay kolay dolmuyordu. İkincisi öyleydi ama.
kuzeyinannesi06 ozlembayram 4 aylık bebeğim sezeryan doğum yaptım daha olmadım hiç bu kadar olmak isteyeceğimi düşünmemiştim 🥹 çok şişti karnım
Denizinannes1 ozlembayram benim bebiş 8 aylık ben ilk defa 6 buçuk aylıkken oldum ve bende de daha tık yok😂 ben de umarım hamile değilimdir
Yasemincicegim ozlembayram doğumdan 5 ay sonra adet oldum. Daha sonra her ay düzenli oldum. Hatta baya düzenli, günü gününe oluyorum.
evlatkus ozlembayram bebeğini emziren annelern adeti hemen düzene girmezmiş sanırım. Benim 40 ım çıktı 2 hafta sonra regli gördüm şuan düzenli gidiyor mama veriyorum bu arada
duygulu3406 ozlembayram sezaryanla doğum yaptım. 40 gün sonra oldum ilk. Sonra hep 21 günde bir oluyorum. Oğlum 6 aylık.
Gozanca ozlembayram 12 ay oldu dogum yapali emziriyorum Regli olamadim. Hic olmadim. Doktor yumurtaliklarin uyuyor dedi
Sfrogrt Gozanca Benimde kızım 10 buçuk aylık ben de daha hiç adet görmedim. Arada sadece peçeteye gelen lekelenmelerim oluyor. Sizde de oluyor mu acaba lekelenme