Benimde 9. Ay oluyor hala olmadım emziriyorum hiç doktora gitmedim 1 yıla kadar normal diye okuduğum için ama çok kemik ağrılarım var bacaklarım sabahları ayaklarımın üstüne basamıyorum ağrıdan emzirmekten mi kaynaklı bilmiyorum kan değerlerimemi baktırmam gerekiyor regl olsam düzelir mi bilen arkadaşlar var mı benzer durum yaşayanlar